2017-06-26

Érik a munkám gyümölcse...

Kedves Olvasóim!

Mikor annak idején elkezdtem a blogolgatást, azt hittem, ez milyen egyszerű, aztán rájöttem, hogy munka és egyéb elfoglaltságok mellett nem is olyan könnyű, mert bizony időt, kreativitást, szakértelmet, elhivatottságot és még jó pár dolgot megkíván, már ha szívvel-lélekkel teszi az ember a dolgát. Eleinte nem is nagyon tudtam még miről is akarok majd írni, csak úgy elkezdtem erről is, arról is, és folyamatosan kaptam hideget és meleget is, irigységet és elismerést, de én hoztam a világra, szeretem, és szeretgetem, szépítgetem, gondozgatom, nevelgetem, és igenis büszke vagyok rá, mint egy anya a gyermekére, és lassan de biztosan haladok a megálmodott úton, ahol elérkeztem a következő megállóhoz, amikor is egy saját kreációjú torta receptet küldtem be a Príma konyha magazin felhívására, és most megjelent a júliusi lapszámukban egy kis finomítással.



Emlékszel még rá? Ez volt a Bodor Maca szedertortája, amit a középiskolás osztálytalálkozóra álmodtam meg, ahova végül nem értem oda, de az akkori osztálytársaktól kapott becenévvel kereszteltem el.



Természetesen az én receptemen kívül számos guszta finomságot találsz még az újságban, amiket megnézegethetsz és kipróbálhatsz az én sütikémmel együtt 😊


Köszönöm, hogy az olvasóm vagy! Továbbra is várlak sok szeretettel!


Bodor Marcsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése