2016-02-25

Demény Gabriella paverpol textilszobrász kiállítása


Ott voltam tegnap a megnyitón, és megnéztem minden kiállított darabot. Volt amihez többször visszasétáltam. Akkor azt gondoltam, van egy-két kedvenc, amiket megosztok majd veletek kedvcsinálóként, de rá kellett jönnöm, hogy több ez mint pár darab, függetlenül attól, hogy az általam készített felvételek nem is adják vissza amit a szem érzékel. Ahogy nézem a fotókat, s visszagondolok a látottakra, egyre inkább azt gondolom, érdemes lenne visszamenni, s lehetőség szerint esetleg meghallgatni milyen történet bújhat meg egyik másik kép vagy szobor mögött.

Gabi, nagyon örülök, hogy ide eljutottam, s megnézhettem a műveidet. Nagyon tetszik a kiállításod, s remélem, sokan megcsodálják még!

Ajánlom figyelmetekbe. Nézzétek meg, ha tehetitek.

Marcsika

Addig pedig egy kis ízelítő:
































A VOKE Csomóponti Művelődési Központ

D e m é n y   G a b r i e l l a

paverpol textilszobrász
alkotásaiból rendezett kiállítás 


A kiállítás megtekinthető

2016. március 15-ig 9.00-19.00 óráig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése