2016-02-23

Megnyitó - Demény Gabriella paverpol textilszobrász kiállítása

Kedves művészetet kedvelők és leendő művészek, és mindenki aki szereti a szépet!




2016. február 24-én 17.00 órától látható a szolnoki  VOKE Csomóponti Művelődési Központban kedves barátnőm nagynénjének Demény Gabriella (vagy ahogy talán többen ismerik Garics Erzsébet) textilszobrásznak a kiállítása.



A VOKE Csomóponti Művelődési Központ

tisztelettel meghívja
2016. február 24-én, 17.00 órára
D e m é n y   G a b r i e l l a
paverpol textilszobrász
alkotásaiból rendezett kiállítás megnyitójára


A kiállítást megnyitja:
Szávai István
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
igazgatóhelyettese

Közreműködik:
Széchenyi István Gimnázium
tanulója

A kiállítás megtekinthető

2016. március 15-ig 9.00-19.00 óráig.



https://www.youtube.com/watch?v=Kq3Kb2IsGKI&feature=youtu.be&list=PLPZmySdRlZduk85j2eSoyuGcO5TXkYEwI

Körülbelül a 10. perctől láthatóak megközelítőleg fél percen keresztül a képzőművésznő által készített textilálmok.

Ha tetszik, érdekel, tehetitek, gyertek el, nézzétek meg! Én már láttam élőben munkáját, szerintem megéri.

Jó nézelődést!

Marcsika



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése